MARKALAMA-BAŞARIYA ULAŞTIRAN 20 TEMEL İLKE / MEDIACAT
PAZARLAMA
YENİ

MARKALAMA-BAŞARIYA ULAŞTIRAN 20 TEMEL İLKE / MEDIACAT

200,00
156,00
- +
  • 978-605-4584-57-4
  • 9786054584574
Favorilere Ekle

349 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

"Modern marka anlayışının babasından teori ve pratik düzeyindeki son gelişmeler bu kitapta!" - Philip Kotler "Hiç kimse marka stratejisini David Aaker'den daha iyi bilemez. Aaker markalamanın tüm temel prensiplerini tek bir kitapta, adeta destansı bir şekilde toplamış. Pazarlama alanının hangi noktasında olursanız olun, güçlü bir marka yaratmak ve onu beslemek için ihtiyacınız olan pratik önerileri bu kitapta bulacaksınız." - Ann Lewnes, Adobe Systems, Başkan Yardımcısı ve CMO "Profesör Aaker iş dünyasına çok kıymetli bir hediye vermiş: Marka liderliği ve yönetimine dair oldukça sağlam ve özlü bir rehber." - Joseph V. Tripodu, Coca-Cola, CMO Bugüne kadar alanında 15 kitap ve yüzlerce makale yazmış olan dünyaca ünlü marka teorisyeni David Aaker'in elinizdeki son kitabı, yazarın uzun yıllara varan deneyim ve düşüncelerinin özü niteliğinde. Aaker'in çok ilgi gören Güçlü Markalar Yaratmak kitabından sonra Markalama da iş dünyasına önemli bir katkıda bulunuyor.
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 156,00 156,00
    2 83,93 167,86
    3 56,67 170,01
    4 43,43 173,71
    5 35,40 176,98
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 156,00 156,00
    2 83,93 167,86
    3 56,67 170,01
    4 43,43 173,71
    5 35,40 176,98

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık