YENİ

TÜKETİM ARAŞTIRMALARI VE OSMANLI İMPARATORLUĞU TARİHİ / ALFA

42,00
30,24
- +
  • 9786254491023
  • 9786254491023
Favorilere Ekle

100 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

Quataert moda elbiselerin kitlesel yükselişini, giyim kuşamda değişen moda akımlarını, lale tüketiminin kültürlerötesi önemini, basılı reklamların yükselişini, bir statü sembolü olarak yemeğin kullanımını ve ticari bir mal olarak fotoğrafın ortaya çıkışını hem anlatıyor hem de analiz ediyor. Elde edilen bulgular Amerika ve Avrupa?daki tüketim alışkanlıklarıyla ilgili bir karşılaştırma yapmaya da davet ediyor. ?Bu kitap daha önce kullanılmamış kaynaklardan yararlanıyor, yeni yaklaşımlar benimseyip taze bilgiler sunuyor. Bilhassa görsel kaynakların kullanılması çok etkileyici. Katkıda bulunanların birçoğu -özellikle Faroqhi, Salzmann ve Frierson- Osmanlı araştırmalarının dışında da çok iyi tanıdığımız isimler. Özellikle Faroqhi?nin isabetli girizgâhı, tüketim tarihinin perspektifini açıklaması ve kitabın öncelikli çerçevesini çizmesi bakımından özel bir ilgiyi hak ediyor.? -Jane Hataway, Ohio Eyalet Üniversitesi
  • Bonus
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 30,24 30,24
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 30,24 30,24
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 30,24 30,24
  • World Kart
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 30,24 30,24
  • Axess
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 30,24 30,24

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık