PAZARLAMA METAFORLARI / MEDİACAT
PAZARLAMA
YENİ

PAZARLAMA METAFORLARI / MEDİACAT

173,00
134,94
- +
  • 9786054584932
  • 9786054584932
Favorilere Ekle

349 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür? Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor! Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu ?derinlik eksikliği?nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser. Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor. Tüketicilerin düşündüğü her şeyin bilinçaltıyla ne kadar ilişkili olduğunu ve o gizli saklı alanlara nasıl erişebileceğinizi anlatan Pazarlama Metaforları, sahte iletişimin ve yüzeysel markalamanın bir adım ötesine geçmek isteyenler için.
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 134,94 134,94
    2 72,01 144,02
    3 49,01 147,04
    4 37,52 150,08
    5 30,62 153,09
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 134,94 134,94
    2 72,01 144,02
    3 49,01 147,04
    4 37,52 150,08
    5 30,62 153,09

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık