PAZARLAMA İLKELERİ (İSMET MUCUK) / TÜRKMEN
PAZARLAMA
YENİ

PAZARLAMA İLKELERİ (İSMET MUCUK) / TÜRKMEN

380,00
- +
  • 9786054749324
  • 9786054749324
Favorilere Ekle

349 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

Pazarlama İlkeleri Günümüzün ekonomik şartları, pazarlama konularının önemini büyük ölçüde arttırmış bulunmaktadır. Pazarlama fonksiyonu dışa açılma zaruretine inanmış olan ve bu yolda çaa harcayan işletmelerimiz için de aynı derecede önem taşımaktadır. Kitaptaki bölümler şöyle sıralanabilir; Pazarlamanın tanımı, kapsamı, gelişimi, pazarlama anlayışı ve trendler, Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü, Pazarlama araştırması ve bilgi sistemi, Tüketici pazarları ve tüketici davranışı, Endüstriyel pazarlar ve uluslar arası pazarlar Pazar bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma ve satış tahminleri, Mamul, Fiyat, Tutundurma (pazarlama iletişimi), Kişisel satış ve satış geliştirme, Reklam ve halkla ilişkiler, İnternette pazarlama ve doğrudan pazarlama, Dağıtım, Pazarlama yönetiminde organizasyon, uygulama ve denetim, Hizmet pazarlaması, Uluslararası pazarlama. Emeği Geçenler
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 379,96 379,96
    2 204,42 408,84
    3 138,03 414,08
    4 105,77 423,09
    5 86,21 431,06
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 379,96 379,96
    2 204,42 408,84
    3 138,03 414,08
    4 105,77 423,09
    5 86,21 431,06

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık