YENİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ / NOBEL

38,00
34,20
- +
  • 9786053209973
  • 9786053209973
Favorilere Ekle

100 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

Kitap Tanıtımı Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz ifadesinde belirttiği gibi, konu ile ilgili geçmişte yapılan araştırmalardan yararlandık. Bu araştırmalara göre, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama anlayışlarından ilişki pazarlaması ile bağlantılıdır. Bu nedenle, bu kitapta öncelikle pazarlama anlayışları ve bu anlayışlardan ilişki pazarlaması ayrıntılı biçimde ele alınmaktadır. Daha sonra, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki tatmin, sadakat, değer, deneyim, veri tabanı ve ölçümün yanı sıra etik ve yasal konular gibi temel kavramlar da açıklanmaktadır. Ele alınan kavramlar, uygulamadaki örnekleri ile sunulmaktadır
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 34,20 34,20
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 34,20 34,20
  • World Kart
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 34,20 34,20
  • Axess
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 34,20 34,20

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık