Modern Tu?rkiye?nin kurucu ideolojisi Kemalizmin ancak ulusas?ırı bir olgu olarak analiz edildig?inde anlas?ılabileceg?ini o?ne su?ren Kemalizm ? Osmanlı Sonrası Du?nyada Ulusas?ırı Siyaset, Kemalizmin iki savas? arası do?nemde Tu?rkiye, Arnavutluk, Bulgaristan, Kıbrıs, Mısır ve Yugoslavya?daki c?ok yo?nlu? etkiles?im ve alıs?veris?lerle ins?a edildig?ini ortaya koyuyor. Bir parti mensubiyetinden bir dizi ku?ltu?rel sembole, bir siyasi doktrinden belirli bir yo?netim tarzına birc?ok farklı anlamda kullanabilen ve Tu?rkiye toplumunun kolektif bilincini etkilemeye devam eden Kemalizm teriminin alternatif bir tarihsel tanımını yapıyor.
Bu kavramın eski Osmanlı cog?rafyasına ait farklı u?lkelerdeki c?es?itli ku?ltu?rel ve siyasal pratiklerin analizi ic?in ortak bir platform tes?kil ettig?ini go?steriyor. Kemalizmin dog?us?u ve evrimini kapsamlı bir ulusas?ırı perspektife yerles?tirmesi ve genis? bir cog?rafyayı taramasıyla alanında bir ilk olma o?zellig?i tas?ıyor.
?Bu kolektif kitapta go?stermeye c?alıs?tıg?ımız u?zere, Kemalizm Tu?rk entelektu?elleri tarafından yeniden sahiplenilmeden c?ok o?nce, ilk olarak Tu?rk siyaset sahnesinin dıs?ındaki akto?rler tarafından s?ekillendirilmis?tir. Ve Tu?rkiye dıs?ında, eski Osmanlı topraklarındaki (Mu?slu?man du?nya ve o?tesindeki) go?zlemciler, ama aynı zamanda akto?rler tarafından da s?ekillendirilmeye ve kullanılmaya devam etmis?tir. Dolayısıyla Kemalizmi totolojik bir bic?imde Tu?rkiye (Tu?rkiye = Kemalizm = Tu?rkiye) u?zerinden ac?ıklamak yerine, kavramın birc?ok farklı go?ru?s? ac?ısından ve o?zgu?l uzamsal konfigu?rasyonlarda neyi temsil ettig?ini go?stermeyi umuyoruz.?
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
231,20 |
231,20 |
2 |
123,38 |
246,76 |
3 |
83,98 |
251,94 |
4 |
64,29 |
257,14 |
5 |
52,46 |
262,30 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
231,20 |
231,20 |
2 |
123,38 |
246,76 |
3 |
83,98 |
251,94 |
4 |
64,29 |
257,14 |
5 |
52,46 |
262,30 |
Ürüne ait yorum bulunamadı.